Gönderen : Admin

PsikoSes.Com tarafından hazırlanan "Çakra Açma Telkinli Mp3", her çakra için ayrı hazırlanmış, Türkçe bilinçaltı olumlamaları içeriyor.



Telkinli Mp3'te yer alan telkinler şunlardır:
Kök çakram güçleniyor.
Vücudumu seviyorum.
Yaşamak çok güzel.
Yaşamak istiyorum.
Dünyanın ve toprağın enerjisi beni besliyor ve bana şifa veriyor.
Dünyayı seviyorum.
Cinsel çakram güçleniyor.
Yaşama sevincim her gün daha da çoğalıyor.
Vücudum canlı ve sağlıklı.
Cinselliğimi tüm kalbimle seviyor ve yaşıyorum.
Her dakika, gerçekleşen mucizeleri görüyor ve onlardan mutluluk kazanıyorum
Karın çakram güçleniyor.
Ben güçlüyüm.
Otoritemi ve gücümü, doğal haliyle yaşıyor ve kullanıyorumç
Görüyorum.
Kalp çakram güçleniyor.
İçimdeki sevgiyi genişletiyor ve büyütüyorum
Duygularımı kontrol edebiliyorum.
Güven içerisindeyim.
Hislerim açık ve net.
Özgürce ve ve saf bir şekilde seviyorum.
Boğaz Çakram güçleniyor.
Varoluşumun ifadesini, özgür ve yaratıcı bir tarzda gerçekleştiriyorum
Ben özgürüm
Duygularımı ifade etmek, bana mutluluk veriyor
Algılarım güçleniyor.
Kendimi özgürce ifade ediyorum
Kendimi sevgiyle ifade ediyorum
3. gözüm güçleniyor.
Ben, varım
Bakış açım ve toleransım genişliyor
Tüm duygularımla algılıyorum
Sezgilerim güçleniyor.
İçimdeki sezgi gücünün sesini, sürekli, hep daha iyi algılıyorum.
Tepe çakram güçleniyor.
Var olan her şeyle birim.
Allah'ın tek ve bir olduğunu biliyorum.
Allah'a yöneliyorum.
Anlıyorum.
Birlik bilincindeyim.

{ 3 yorum yapıldı.... oku veya Yorum }

  1. Uğur abi teşekkürler...by heromaster

    YanıtlaSil
  2. Herooooo :) Forumu en son botlar ele geçirmişti, hoş olmayan mesajlar yayınlıyorlardı. Kapattıktan sonra haber veremedim sana. Bu blog sitem çok önceden vardı, ara sıra güncelliyorum. Forum kadar geri dönüşlü, aktif olamıyor ama en azından bireysel olarak çok daha rahat paylaşımlar yapılabiliyor. Seni burada görmek gerçekten çok güzel kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. hayatımdeğşti'den sana mesaj attım orayı da takip et istersen

    görüşürüz..:)

    YanıtlaSil

- Copyright © PsikoSes.Com - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -